Mød Emma Intelligence
Vi er broen mellem dit brand og avanceret AI-teknologi og sikrer personlig kundeinteraktion samtidig med, at dine data beskyttes.
Med vores AI-assistent--løsning håndteres alle aspekter af kundeserviceprocessen problemfrit, så du kan fokusere på din virksomheds vækst uden at skulle bekymre dig om detaljerne.
Vores Enhanced Multifunctional Messaging Assistant, forkortet Emma, er trænet i dit netværk med din data, hvilket sikrer den højeste kvalitet af svar i et lukket miljø.
Hun håndterer alle aspekter problemfrit og giver 24/7 support skræddersyet til små til mellemstore e-handelsvirksomheder.
Funktioner og fordele
Nem opsætning, strømlinet integrationsproces
Oplev problemfri integration med vores AI-løsning, der er kompatibel på tværs af platforme som WordPress, Shopify og Zendesk.
Omfavn vished i
repræsentation
Ved at bruge din egen data og produktviden, leverer vi ”end-to-end”-kryptering samt organisk, flersproget og personlig support/respons, der imødekommer dine kunders behov 24/7 - 365.
Få indsigt igennem forespørgselsrapporter
Forstå kundernes behov gennem kategoriserede forespørgselsrapporter fra chat-interaktioner, der konverterer besøgende til købere.
personliggør
anbefalinger
Vores AI-assistent garanterer dybdegående engagement, og guider dine kunder autonomt gennem købsprocessen og anbefaler produkter baseret på deres personlige behov.
Nem opsætning
Forenkel din ”onboarding-proces” med SiteSages intuitive opsætning, der er kompatibel med populære platforme som WordPress, Shopify og Zendesk. Vores brugervenlige interface sikrer en problemfri integration, så du kan fokusere på at vækste din virksomhed.
Bygget på jeres data
Vi er specialiserede i at lave AI-drevne kundeserviceløsninger på højt niveau, der er skræddersyet specifikt til små til mellemstore e-handelsvirksomheder. Vores virtuelle AI-assistent, Emma, er grundigt bygget på din virksomhed med din data, hvilket sikrer personlig og effektiv support.
Vores kunder siger også
Få indsigt i dine kunder
Få indsigt i dine kundeforespørgsler fra chat-interaktioner. Forstå hvad din kunde ønsker, ved at kategorisere kundeforespørgsler. Du får indsigt i hvilke produkter dine kunder efterspørger. Du kan derfor optimere dine strategier og skabe stærkere forbindelser og konvertere besøgende til loyale købere.
Frigør tid for dine kolegaer
Emma guider automatisk dine kunder gennem købsprocessen og anbefaler produkter baseret på deres personlige behov. Ved at håndtere rutinemæssige forespørgsler 24/7 - 365, øger Emma ikke kun kundetilfredsheden, men frigiver også værdifuld tid for dit personale til at fokusere på andre opgaver.