Om os
Collaborative AI til e-handel
Gør kundeservice smartere
Vores mission
SiteSage er en software virksomhed, der udvikler og leverer integrerede værktøjer og løsninger til kommunikationssystemer
i E-commerce branchen.
Grundlæggende er SiteSage’s mission at gøre kundeservice smart.
Vi er specialiseret i at optimere kundeservice gennem avanceret AI-teknologi. Vi forstår de unikke udfordringer og muligheder,
der findes i e-handel, og vores AI-assistent er designet til at udvikle din forretning og løfte din virksomheds online kundeservice
og kundeoplevelse. Med fokus på innovation er vores mål at skabe en mere effektiv og engagerende shoppingoplevelse for
dine kunder.
Vores styrke ligger i vores evne til at skræddersy vores løsning, så de passer til både dig og dine kunders behov. Dette sikrer
en problemfri integration og oplevelse. Vi har et stort og bevidst fokus på datasikkerhed, og kan sikre dine oplysninger og data
hele vejen igennem. Vi arbejder udelukkende med din virksomheds data.
Med vores "Done-for-you" tilgang betyder et partnerskab med os, at du kan være sikker på, at alle aspekter af processen
bliver taget hånd om. Fra indledende opsætning til løbende vedligeholdelse, vi håndterer det hele, så du kan fokusere på det,
der virkelig betyder noget - at vækste din virksomhed.
Mød vores team
Board & Advisors
Vores løsninger
SiteSage arbejder med en række teknologier, der anvender AI for at forbedre og løfte en virksomheds og dens medarbejderes kapacitet ved at reducere drift- og tilbagevendende opgaver.
Vores løsninger integreres med den eksisterende data og i den eksisterende infrastruktur, lige fra WMS-systemer, CRM-systemer eller databaser som Business Central, for at kunne levere de bedste kommunikationsforslag til agenter og supportere, så de ikke behøver at starte forfra hver gang de får en ny ticket (henvendelse såsom chat, mail, sms etc.).
Udover kommunikationsforslag, udvikler SiteSage også en række andre værktøjer, som alle fungerer enkeltstående eller i samhørighed med andet. Det er f.eks.:
-
Ticket routing og labeling
En automatiseret proces ud fra kundens henvendelse og konteksten som ticketen er oprettet i. Her kan der også tages en vurdering af prioriteten af ticketen, baseret på afsenderen eller hvis der er oplyst en deadline i henvendelsen. Det kan være afbestilling eller sletning af en ordre, inden den går videre fra lageret ud i pakkesystemet og bliver sendt afsted til kunden.
-
Oversættelse
Problemfri oversættelse med forståelse for det enkelte sprogs regler og kulturelle normer. Det betyder, at man nu kan centralisere support i et land og ikke behøver at involvere tredjepartere eller opsætte fysiske afdelinger i det eller de respektive lande man opererer i.
-
AutoCloser
En funktion, der betyder at man ikke manuelt skal lukke færdiggjort tickets. Med andre ord, behøver den enkelte supporter ikke lukke ticketen på en kunde, der skriver ”Mange tak for hjælpen”. I nuværende systemer åbnes der en ny ticket hvis man skriver en takke-besked til et ticket/helpdesk system, da systemet ikke kan på den måde kan ”se” og ”forstå” indholdet eller konteksten for hvad der står i henvendelsen.
-
Custom Database
Al information SiteSage’s løsninger bruger kommer fra virksomhedens egne data, hvortil virksomheden kan vide sig sikker på at kommunikationsforslagene hverken er upassende eller mangelfulde, da det ikke er baseret på udefrakommende data.
-
Enterprise Sikkerhed
SiteSage lægger vægt på at yde sikkerhed for vores kunder. Vi gør ikke bare brug af sikre servere, men sikker deployment. Vores kunder skal dermed ikke bekymre sig om hvem der kan se og har adgang til deres data, da SiteSage udelukkende arbejder på europæiske servere, der lever op til den eksisterende lovgivning.