top of page

Udnyt det, I allerede har

Få SiteSage som officiel Zendesk App og kom nemt igang, direkte i dit eksisterende ticket-system.

Zendesk Logo

+

SiteSage_wordmark_logo_CMYK_Print_black.png
JPEG image.jpeg

Sådan kommer du i gang med EMMA-ENTERPRISE

Sådan finder du nemt dine integrationsnøgler. Når vi har dem, klarer vi resten og kobler systemet til din AI.


🔗 SiteSage + Zendesk – AI-assistent direkte i ticket system

Med SiteSage’s integration til Zendesk får dit supportteam en intelligent assistent, der arbejder side om side med medarbejderne - direkte inde i Zendesk.


Læs mere på Zendesk Market Place.


Løsningen vises som en app i højre side, som automatisk tilpasser sig den aktuelle sag, og hjælper med at:


  • 🧠 Generere svarforslag baseret på samtalen, kundens historik og virksomhedens egne data (f.eks. ordrer, produkter og interne retningslinjer)


  • 🌐 Oversætte indhold og forslag mellem sprog - både indgående og udgående


  • 🏷️ Foreslå tags eller kategorisering, så sagen nemt kan routes korrekt


SiteSage er ikke en chatbot, men en intern værktøjskasse, der styrker dine medarbejdere med hurtige og præcise svar. Løsningen er GDPR-kompatibel og kører på sikre europæiske servere.


Fordele:

  • Reducér svartid uden at gå på kompromis med kvaliteten

  • Klæd nye medarbejdere bedre på fra dag ét

  • Få mere ud af jeres eksisterende system og data

Tæt og personlig kontakt

Alt nyt kan være udfordrende.
Vi er med dig hele vejen, så længe du har brug for os.

Linucare logo: Et hjerte i en rød placeringspin over ordet 'Linucare' i venlige røde bogstaver.
Nordhal Andersen Logo og text

Det siger vores kunder

Flydende kontakt - uanset sprog.

Jakob fra hjem

Jakob Toft-Jensen

Founder & IT Chef ved Hjem.dk

Fem gyldne stjerner. Perfekt bedømmelse, høj kundetilfredshed, produktanmeldelse og servicevurdering

SiteSage har udført et imponerende arbejde med at effektivisere vores kundeservicesystem med AI til det tyske marked. Vi har haft et godt projektforløb, hvor SiteSage har arbejdet effektivt og innovativt med højt humør.

60% øget kapacitet i kundesupport.

camilla fra hjem

Camilla Jepsen 

Kundeservicechef ved Hjem.dk

Fem gyldne stjerner. Perfekt bedømmelse, høj kundetilfredshed, produktanmeldelse og servicevurdering

Det er blevet nemmere og hurtigere at løse tickets. AI-løsningen har gode svarforslag, som tit kan sendes direkte afsted til kunden. Det har øget vores kapacitet med 60%.

Kort og godt

Modtager du mange henvendelser, måske også på flere sprog og tager det tid at finde de rigtige svar på tværs af systemer?

Så hjælper vores AI-løsning med at oversætte og foreslå svar, som er tilpasset den enkelte kunde. Det hele foregår i virksomhedens eget CRM-system, og gør det muligt at levere præcise og målrettede svar, så dine kunder får en god oplevelse.

Klar til at forenkle hverdagen i kundesupport?

simple outline rocket icon vector illustration

Næste skridt...?

Uforpligtende møde.

Tag en uforpligtende samtale med vores CEO, Thor Lindberg. Sammen udforsker vi, om en løsning kan give mening for din virksomhed.

Thor Lindberg - Portræt.jpg
bottom of page