top of page

Udnyt det, I allerede har

Forsendelses-information og tracking links direkte i dit ticket-system giver unik support til hver kunde.

Shipmondo Logo

+

SiteSage_wordmark_logo_CMYK_Print_black.png
JPEG image.jpeg

Sådan kommer du i gang med EMMA-ENTERPRISE

Sådan finder du nemt dine integrationsnøgler. Når vi har dem, klarer vi resten og kobler systemet til din AI.

Som Shipmondo-kunde får du nu adgang til en kraftfuld integration med SiteSage AI, der kan levere præcise, datadrevne svarforslag, så din kundesupport kan hjælpe kunderne hurtigt og effektivt. Det betyder, at du kan få forsendelses-information og tracking links direkte i dit CRM-system.


Funktioner:

  • Datadrevne svarforslag til kundesupport baseret på egne virksomhedsdata.

  • 2-vejs oversættelser mellem kunde og supportagent, uanset sprog.

  • Intelligent prioritering og routing af support-tickets baseret på indhold.

  • Nem integration, der understøtter og tilpasser sig jeres nuværende setup.


Besøg Shipmondo

Tæt og personlig kontakt

Alt nyt kan være udfordrende.
Vi er med dig hele vejen, så længe du har brug for os.

Linucare logo: Et hjerte i en rød placeringspin over ordet 'Linucare' i venlige røde bogstaver.
Nordhal Andersen Logo og text

Det siger vores kunder

Flydende kontakt - uanset sprog.

Jakob fra hjem

Jakob Toft-Jensen

Founder & IT Chef ved Hjem.dk

Fem gyldne stjerner. Perfekt bedømmelse, høj kundetilfredshed, produktanmeldelse og servicevurdering

SiteSage har udført et imponerende arbejde med at effektivisere vores kundeservicesystem med AI til det tyske marked. Vi har haft et godt projektforløb, hvor SiteSage har arbejdet effektivt og innovativt med højt humør.

60% øget kapacitet i kundesupport.

camilla fra hjem

Camilla Jepsen 

Kundeservicechef ved Hjem.dk

Fem gyldne stjerner. Perfekt bedømmelse, høj kundetilfredshed, produktanmeldelse og servicevurdering

Det er blevet nemmere og hurtigere at løse tickets. AI-løsningen har gode svarforslag, som tit kan sendes direkte afsted til kunden. Det har øget vores kapacitet med 60%.

Kort og godt

Modtager du mange henvendelser, måske også på flere sprog og tager det tid at finde de rigtige svar på tværs af systemer?

Så hjælper vores AI-løsning med at oversætte og foreslå svar, som er tilpasset den enkelte kunde. Det hele foregår i virksomhedens eget CRM-system, og gør det muligt at levere præcise og målrettede svar, så dine kunder får en god oplevelse.

Klar til at forenkle hverdagen i kundesupport?

simple outline rocket icon vector illustration

Næste skridt...?

Uforpligtende møde.

Tag en uforpligtende samtale med vores CEO, Thor Lindberg. Sammen udforsker vi, om en løsning kan give mening for din virksomhed.

Thor Lindberg - Portræt.jpg
bottom of page