
Sådan kommer du i gang med EMMA-ENTERPRISE
Sådan finder du nemt dine integrationsnøgler. Når vi har dem, klarer vi resten og kobler systemet til din AI.
Som Shipmondo-kunde får du nu adgang til en kraftfuld integration med SiteSage AI, der kan levere præcise, datadrevne svarforslag, så din kundesupport kan hjælpe kunderne hurtigt og effektivt. Det betyder, at du kan få forsendelses-information og tracking links direkte i dit CRM-system.
Funktioner:
Datadrevne svarforslag til kundesupport baseret på egne virksomhedsdata.
2-vejs oversættelser mellem kunde og supportagent, uanset sprog.
Intelligent prioritering og routing af support-tickets baseret på indhold.
Nem integration, der understøtter og tilpasser sig jeres nuværende setup.


Det siger vores kunder
Flydende kontakt - uanset sprog.

Jakob Toft-Jensen
Founder & IT Chef ved Hjem.dk

SiteSage har udført et imponerende arbejde med at effektivisere vores kundeservicesystem med AI til det tyske marked. Vi har haft et godt projektforløb, hvor SiteSage har arbejdet effektivt og innovativt med højt humør.
60% øget kapacitet i kundesupport.

Camilla Jepsen
Kundeservicechef ved Hjem.dk

Det er blevet nemmere og hurtigere at løse tickets. AI-løsningen har gode svarforslag, som tit kan sendes direkte afsted til kunden. Det har øget vores kapacitet med 60%.
Kort og godt
Modtager du mange henvendelser, måske også på flere sprog og tager det tid at finde de rigtige svar på tværs af systemer?
Så hjælper vores AI-løsning med at oversætte og foreslå svar, som er tilpasset den enkelte kunde. Det hele foregår i virksomhedens eget CRM-system, og gør det muligt at levere præcise og målrettede svar, så dine kunder får en god oplevelse.
Klar til at forenkle hverdagen i kundesupport?
