Som PeakSystems-kunde får du nu adgang til en kraftfuld integration med SiteSage AI, der kan levere præcise, datadrevne svarforslag, så din kundesupport kan hjælpe kunderne hurtigt og effektivt. Det betyder, at du kan få opdateret realtidsdata om lagerbeholdning, sporing af varer og ordrespecifikke informationer direkte i dit supportsystem.


Det siger vores kunder
Flydende kontakt - uanset sprog.

Jakob Toft-Jensen
Founder & IT Chef ved Hjem.dk

SiteSage har udført et imponerende arbejde med at effektivisere vores kundeservicesystem med AI til det tyske marked. Vi har haft et godt projektforløb, hvor SiteSage har arbejdet effektivt og innovativt med højt humør.
60% øget kapacitet i kundesupport.

Camilla Jepsen
Kundeservicechef ved Hjem.dk

Det er blevet nemmere og hurtigere at løse tickets. AI-løsningen har gode svarforslag, som tit kan sendes direkte afsted til kunden. Det har øget vores kapacitet med 60%.
Kort og godt
Modtager du mange henvendelser, måske også på flere sprog og tager det tid at finde de rigtige svar på tværs af systemer?
Så hjælper vores AI-løsning med at oversætte og foreslå svar, som er tilpasset den enkelte kunde. Det hele foregår i virksomhedens eget CRM-system, og gør det muligt at levere præcise og målrettede svar, så dine kunder får en god oplevelse.
Klar til at forenkle hverdagen i kundesupport?
