top of page

Hvordan hjem.dk håndterer 60% flere henvendelser og sikrer kvalitet

Samarbejdet mellem Hjem.dk og SiteSage har ikke kun forenklet hverdagen for supportteamet, men også sikret en endnu bedre kundeoplevelse. Med denne løsning er Hjem.dk klar til at vækste yderligere på nye markeder.

"Det er blevet nemmere og hurtigere at løse tickets, den har nogle gode svarforslag, som tit kan sendes direkte afsted til kunden. Det har øget vores kapacitet med 60%" Camilla Jepsen, Customer Service Manager at Hjem.dk

Kvalitet og kapacitet

Hjem.dk er en webshop med over 28.000 varenumre, der opererer i Danmark, EU og Norden.

Før samarbejdet med SiteSage havde Hjem.dk et team på fire supportmedarbejdere, som håndterede omkring 48.000 beskeder om året. Den massive vækst og ekspansion til nye udenlandske markeder skabte et behov for at aflaste supportteamet, hvilket førte til samarbejdet med SiteSage.


Kundeservice en kerneværdi for hjem.dk, hvilket også afspejles i deres imponerende Trustpilot-score. Dette gjorde SiteSage til en oplagt partner, da vores løsning matcher deres høje krav til kvalitet, kunne tilpasses deres eksisterende systemer og håndtere den øgede efterspørgsel fra internationale markeder.


Samarbejdet mellem Hjem.dk og SiteSage har ikke kun forenklet hverdagen for supportteamet, men også sikret en endnu bedre kundeoplevelse. Med denne løsning er Hjem.dk klar til at vækste yderligere på nye markeder!


 

"Sitesage har udført et imponerende stykke arbejde, med at effektivisere vores kundeservice system med AI til det tyske marked. Vi har haft et godt projektforløb, hvor Sitesage har arbejdet effektivt og innovativt med højt humør." Jakob Toft-Jensen, Founder & IT Chef ved Hjem.dk

60% flere henvendelser i 2024


Hos hjem.dk har vores løsning gjort det muligt at håndtere 60% flere henvendelser med det samme antal medarbejdere.


Samtidig har løsningen frigjort over 3.800 timer om året, hvilket har gjort det muligt for en supportmedarbejder at vende tilbage til sit oprindelige ansvarsområde inden for indkøb.


Supportteamet har også taget godt imod løsningen, da alt nu er samlet ét sted. Vores teknologi udnytter virksomhedens eksisterende systemer optimalt ved at integrere og samle data direkte i CRM-systemet.


Se videoen for at høre Henrik fra kundesupport hos hjem.dk fortælle om hvordan han bruger løsningen i sin hverdag.





Er du også nysgerrig på, hvad vi kan opnå sammen? 

Vi er altid klar til at tage en uforpligtende snak! 

Book møde

bottom of page